Saturday 7 January 2012

Kata-kata aluan emas24jam.com...

As Salam dan Salam Sejahtera. Saya telah diperkenalkan dengan perniagaan atau pelaburan emas Public Gold Malaysia ini pada 18/10/2011 oleh salah seorang sahabat lama saya ketika menuntut di UiTM Machang,Kelantan. Saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada beliau kerana senantiasa bersama saya dalam apa jua situasi dalam memastikan setiap langkah dan tindakan saya dalam dunia perniagaan emas dan juga pelaburan emas berada di landasan yang betul.Beliau sangat ikhlas dalam mencurahkan ilmu yang ada di dalam dirinya tanpa batasan sehinggakan saya berasa sangat malu kerana kita sering sahaja mendengar di luar sana usahawan2 berjaya mengenakan bayaran kepada peserta2 seminar mereka atas alasan pengalaman mereka layak menerima bayaran daripada sesiapa yang menginginkan ilmu daripada mereka orang2 yang telah berjaya.(Tetapi tidak semua orang berjaya begitu) termasuklah sahabat lama saya ini. Kedekut ilmu itu bukan sifat beliau.Bagi diri beliau perkongsian ilmu itu tidak merugikan dirinya malah ianya satu perkara yang sangat baik dan InsyaAllah jika tidak dikecapi di dunia di akhirat nanti lah ianya dihitung. Sahabat lama saya yang dimaksudkan ialah Saudara Mohd Zulkifli. Terima kasih Abang Zul. Semoga Allah memanjangkan umur dan memurahkan rezeki lagi.Jadi,dengan apa yang saya dapat dari beliau, InsyaAllah saya akan kongsikan kepada insan2 lain di luar sana demi menambahbaikkan situasi ekonomi kita bersama.Sesiapa yang ingin memulakan pelaburan emas dan perniagaan emas bolehlah menghubungi saya di talian 012-3772471 atau emel ke emas24jam@gmail.com. Sekian, terima kasih.

No comments:

Post a Comment